Griekenland van boven naar beneden.

4 juni 2023

Vandaag was het een reisdag. Van het bergdorp over de snelweg naar

Krestena  op de Peloponesos over de grootste tuibrug van Europa bij

Patras. Onderweg nog een uitstapje gemaakt  naar een eiland in een

meer. Wel een beetje Valkenburg met veel souvenierwinkels.

Het hotel hier is eenvoudig maar gezellig en met een zwembad.

Morgen naar Olympia.

1. Jane:
    4 juni 2023
    Toerisme is een grote bron van inkomsten, dus veel souvenirs. Olympia is ook mooi.
  2. Jan & Lia:
    Hallo André, daar ben ik weer! Wij staan nog steeds in Bordeaux dus WiFi op de plek!
    Een reisdag is noodzakelijk maar niet favoriet!
    Het was volgens mij wat frisser met de vestjes aan! Als het maar niet regent dan is alles goed!
    Kijk je uit naar morgen om vier dagen in hetzelfde hotel te blijven?
    Vandaag heb ik al geappt met Conny!
    Gelukkig gaat alles nog goed!
    Morgen gaan wij Bordeaux verkennen en dan dinsdag weer verder maar we gaan weer omhoog , zuidelijk is het slecht weer met veel regen en onweer! Morgen kijken wat de beste optie is!
    Morgen weet Chantal waarschijnlijk wanneer ze naar Singapore moet!
    Geniet van al het moois en liefs voor jullie beide! 🥰🥰
  3. Ben en Dorrie:
    5 juni 2023
    Hoi Conny en Andre, wederom mooi verslag en foto's. Geniet samen...maar ook verheugen op 4 dagen zelfde plek. Lieve groetjes van Ben en mij 😎😎